Opel Mokka-e 136 PS

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2022 11:13

Το μέλλον της αυτοκίνησης αλλάζει ραγδαία και οι εταιρείες τα επόμενα χρόνια θα μας προσφέρουν όλο και περισσότερα μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά. Βεβαία οι λόγοι που φτάσαμε σε αυτό το σημείο είναι πολλοί και δεν είναι η ώρα να τους αναλύσουμε, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να προσαρμοστούμε με τις συνθήκες στο χώρο του αυτοκινήτου.
Ένα μοντέλο με το οποίο η Opel επαναπροσδιορίζει όλο το προφίλ της μάρκας είναι το Mokka-e. Το μοντέλο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από την αρχή και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως το Σεπτέμβριο του 2020 προκαλώντας πολλά θετικά σχόλια.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Opel Mokka-e με το νέο πρόσωπο της μάρκας Opel Vizor μόνο απαρατήρητο δεν περνάει. Ο Γερμανός κατασκευαστής έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά σε αυτό τον τομέα και το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του Ομίλου Stellantis.
Στο εσωτερικό του μοντέλου συναντάμε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit με την ονομασία Pure Panel. Ο πίνακας οργάνων είναι μία οθόνη 12 ιντσών ο οποίος μας δείχνει όλες τις λεπτομέρειες που μπορεί να χρειαστούμε. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 10 ιντσών με όλη την συνδεσιμότητα που προσφέρει η Opel για τον οδηγό, από το σύστημα πλοήγησης αλλά και το σύστημα infotainment μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, Bluetooth, θύρες USB.

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό του αυτοκινήτου και στην κεντρική κονσόλα είναι ικανοποιητικά με την συναρμογή να είναι σε καλό επίπεδο.
Οι χώροι όσο αφορά τους επιβάτες κρίνονται ικανοποιητικοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία του. Τέσσερις επιβάτες κάθονται άνετα ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 310 λίτρα.
Το Opel Mokka-e κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 260 Nm ροπής με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 150 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται μπροστά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης. Διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh χωρητικότητας με την αυτονομία να φτάνει σύμφωνα με την Opel τα 324 χλμ. Η κατανάλωση που σημειώσαμε στην δοκιμή ήταν 19,2 kWh/ 100χλμ με την Opel να δίνει 17,4 kWh/100 χλμ. Μπορείς να επιλέξεις μέσω τριών προφίλ οδήγησης Eco, Normal, Sport να κινηθείς στο δρόμο ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Στο δρόμο το Mokka-e είναι άνετο, ευκολοδήγητο κάτι που για μέσα στην πόλη το κάνει ιδανικό για μετακινήσεις. Αν βάλεις το προφίλ οδήγησης Eco και πατώντας το κουμπί B η ανάκτηση ενέργειας γίνεται μεγαλύτερη με αποτέλεσμα μέσα στην πόλη η οικονομία να φτάνει στο μέγιστο βαθμό. Η επιτάχυνσή και η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι καλή και μπορείς να κινηθείς σβέλτα ακόμα και σε διαδρομές με πολλές στροφές. Έχει καλή ποιότητα κύλισης με την ανάρτηση να είναι λίγο σφικτή χωρίς να επηρεάζει την οδήγηση αρνητικά αλλά να βοηθάει στο μέτρο του δυνατού την οδήγηση σε κάθε διαδρομή.
Το Opel Mokka-e αποτελεί μία καλή λύση για κάποιον που θα θελήσει να αποκτήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover με καλή οδική συμπεριφορά. Σίγουρα η αυξημένη τιμή του από τις 35.250 ευρώ που ξεκινάει η πρώτη έκδοση (Mokka-e BEV 136hp Edition) το κάνουν κάπως απαγορευτικό, αλλά οι τιμές γενικά των όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αυξημένες.

Οι προτεινόμενες τιμές των εκδόσεων:

Mokka-e BEV 136hp Edition 35.250 €
Mokka-e BEV 136hp Pure 37.250 €
Mokka-e BEV 136hp Bold 38.250 €
Mokka-e BEV 136hp More 40.250 €

 

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT EVO DSG R LINE Renault Arkana 1.3 TCe 140 hp »