Η Bentley Mulliner Batur ξεπούλησε ήδη τα μόλις 18 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει

Γράφτηκε από τον  Κυριακή, 21 Αυγούστου 2022 17:53


Δημιουργήθηκε από τον Διευθυντή Σχεδίασης Andreas Mindt και την ομάδα του, η Batur είναι μια βιτρίνα ενός νέου σχεδιαστικού DNA που θα καθοδηγήσει τελικά τη σχεδίαση της μελλοντικής σειράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) της Bentley.

Η συλλογή από μόλις 18 αυτοκίνητα του Batur είναι το πιο πρόσφατο έργο του εσωτερικού τμήματος κατασκευής αμαξωμάτων της Bentley, Mulliner, και διαδέχεται το Bacalar μια σειρά από 12 ξεχωριστά σχεδιασμένα και χειροποίητα Barchetta που άνοιξαν ξανά την κατασκευή αμαξωμάτων στη Bentley. Όπως και ο προκάτοχός του η Bacalar, η Batur πήρε το όνομά του από την λίμνη Batur με βάθος 88 μέτρων, 16 km2 στο νησί Kintamani στο Μπαλί της Ινδονησίας και παρέχει νερό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά τόσο στις τοπικές θερμές πηγές όσο και στη γεωργία.

Η Batur θα είναι επίσης η πιο ισχυρή Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι τώρα με μια έκδοση 740+ ίππων 1.000 Nm ροπής, με τον εμβληματικό συναρμολογημένου στο χέρι διπλού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα W12 των 6,0 λίτρων, που έχει μεταφορικά και κυριολεκτικά τροφοδοτήσει την επιτυχία της Bentley τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Καθώς ο κινητήρας μπαίνει στα τελευταία χρόνια ζωής του, ως μέρος του μετασχηματισμού Beyond100 της Bentley προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση, η Batur αποτελεί το πρώτο μέρος μιας γιορτής για την εξαιρετική δύναμη, τη ροπή και τη φινέτσα του W12. Οι επιδόσεις του κινητήρα θα ταιριάζουν με το πιο προηγμένο σασί της Bentley που υπήρξε ποτέ, με αερανάρτηση ρυθμισμένης ταχύτητας, ηλεκτρικό ενεργό έλεγχο κύλισης, eLSD, σύστημα διεύθυνσης στους τέσσερις τροχούς και torque vectoring.

Και τα 18 αυτοκίνητα της Batur έχουν ήδη πωληθεί. Κάθε ένα θα σχεδιαστεί σε συνεργασία με κάθε πελάτη, με καθοδήγηση από την εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Mulliner. Οι πελάτες θα μπορούν να προσδιορίσουν το χρώμα και το φινίρισμα σχεδόν κάθε επιφάνειας της Batur, για να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό όσο είναι. Στη συνέχεια, το καθένα θα κατασκευαστεί στο χέρι κατά τη διάρκεια αρκετών μηνών στο εργαστήριο της Mulliner στο εργοστάσιο ουδέτερου άνθρακα της Bentley στο Crewe της Αγγλίας, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του 2023.

Σχετικά Άρθρα