Η Aston Martin γνωστοποιεί τεχνικές πληροφορίες του νέου της Hypercar (φωτογραφίες)

Γράφτηκε από τον  Κυριακή, 16 Ιουλίου 2017 22:40

 

Η παραγωγή του νέου αυτού υπεραυτοκινήτου που ακούει στο όνομα Valkyrie, απο τις βαλκυρίες που ήταν ιπτάμενες θεότητες της σκανδιναβικής μυθολογίας, αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2019 και μόνο 150 θα βγούν απο τη γραμμή παραγγωγής. Αντίθετα με τα ανταγωνιστικά μοντέλα όπως η Porsche 918 Spyder,η McLaren P1 και η LaFerrari, το Valkyrie θα κυκλοφορήσει ως ένα άνευ συμβιβασμών υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. 

Η Aston Martin αποκάλυψε μερικές πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο μέσω των φωτογραφιών που κυκλοφόρησαν και μας παρουσιάζουν μια πολύ κοντινή στο τελικό στήσιμο εικόνα του. Σε αυτές βλέπουμε για πρώτη φορά το αεροδυναμικό σύστημα του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί για την σταθερή επαφή του με τον δρόμο καθώς και τα δυο τούνελ τύπου Venturi που “τρέχουν” στις πλευρές του πατώματος του κόκπιτ. Μπορούμε ακόμα να δούμε στο πίσω μέρος το περίπλοκο σπόιλερ μαζί με τον ευμεγεθή διαχύτη, την εξάτμιση και τα φωτιστικά σώματα.

Ο Adrian Newey (νυν τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Red Bull) έχει αφήσει το στίγμα του στο αυτοκίνητο μέσω των αεροδυνάμικών βοηθημάτων που χρησιμόποιει. Διακρίνεται στο εμπρός μέρος η ενεργή πτέρυγα η οποία κρέμεται κάτω απο την επίπεδη μύτη καθώς και οι αεραγωγοί των φρένων τύπου F-1 στο εσωτερικό των τροχών. Ένας ακόμη αεραγωγός δεσπόζει στην οροφή του αυτοκινήτου και η διπλή απόληξη της εξάτμισης βρίσκεται αρκετά ψηλά ακριβώς κάτω απο το σπόιλερ. 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα καθίσματα που είναι στερεωμένα απευθείας στην “μπανιέρα” του κόκπιτ με την θέση οδήγησης να χρειάζεται αρκετή προσπάθεια για να μπείς και να βγείς. Σε αυτό θα βοηθήσει το αποσπώμενο τιμόνι που θυμίζει έντονα τα αντίστοιχα της F-1 και που εκτός απο πρακτικότητα προσφέρει και μία έξτρα αντικλεπτική προστασία. Για τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός φροντίζει μία OLED οθόνη στο κέντρο του ταμπλώ. Οι ζώνες είναι 4 σημείων και υπάρχει δυνατότητα επιλογής ζωνών 6 σημείων για αυτούς που θα περνούν αρκετό χρόνο στην πίστα. 

Αναφορές λένε οτι ο αρχικός στόχος διατήρησης του βάρους στα 1000 κιλά δεν θα επιτευχθεί αλλά όχι για πολλά κιλά. Σε πρόσφατες συνεντέυξεις ο Newey επιβεβαίωσε ότι το Valkyrie θα έχει αναλογία απόδοσης ένα προς ένα το οποίο σημαίνει ότι ο υβριδικός V12 κινητήρας θα παράγει πάνω απο 1000 ίππους! Ο Newey επίσης επιβεβαίωσε ότι η διάταξη της εξάτμισης θα είναι 12 σε 1 όπως των παλιών αγωνιστικών F-1. Ο κινητήρας θα είναι ένας V12 6,5 λίτρων της Cosworth με τις μπαταρίες να βρίσκονται κάτω απο το ντεπόζιτο της βενζίνης για να κρατηθεί το βάρος όσο πιο κοντά στο έδαφος. Αυτές θα προσφέρουν μια μικρή εμβέλεια ηλεκτρικής κίνησης και θα χρησιμοποιηθούν και ώς όπισθεν για μείωση του βάρους.

Σχετικά Άρθρα