KIA Picanto GT-Line

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2019 10:20

Σε μια εποχή που το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων είναι όμορφα σχεδιαστικά και ψάχνεις να βρεις τις λεπτομέρειες η KIA έκανε την διαφορά Το είχαμε δει στο Ceed και στο Rio το ποσό μπορεί να αναβαθμιστεί η εμφάνιση ενός μοντέλου μέσα από αισθητικές πινελιές τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Σε μερικές περιπτώσεις ίσως αυτές να χάνονται όταν το πρόκειται για ένα μεγάλο αμάξωμα, σίγουρα όμως αναδεικνύονται καλύτερα σε ένα μικρό. Λένε ότι τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια και στην περίπτωση του Picanto GT-Line ισχύει κατά το ήμισυ βέβαια γιατί μόνο ακριβό δεν είναι.

Το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν το βλέπεις είναι να ανακαλύψεις όλες τις λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει από την απλή έκδοση. Οι διχρωμίες ,η επιθετική μάσκα τα σπόιλερ οι σπορ ζάντες, τα προβολάκια και η διπλή χρωμιομένη εξάτμιση είναι μερικά από αυτά .Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει συνολικά και δεν ήταν λίγοι αυτοί που μας σταμάτησαν στο δρόμο να μας ρωτήσουν λεπτομέρειες για αυτό. Στο εσωτερικό οι δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα και όχι μόνο σε συνδυασμό με την συνολική εικόνα του ταμπλό αλλά και της μεγάλης έγχρωμης οθόνης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο και παράλληλα σου ανεβάζει την επιθυμία να βάλεις τον κινητήρα μπροστά για να δεις τι άλλο μπορεί να κάνει. Οι χώροι του σαφώς βελτιωμένοι από τον προκάτοχό μιας και το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει αλλά και γιατί πλέον βασίζεται σε άλλη πλατφόρμα. Έτσι 4 επιβάτες όχι μόνο θα καθίσουν άνετα όσον αφορά γόνατά-κεφάλι αλλά πλέον υπάρχουν και 255 λίτρα πορτ παγκάζ από 200 που είχε το προηγούμενο Picanto.

Το μεγαλύτερο μεταξόνιο όμως βοήθησε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς πιο σταθερό στις ευθείες πολύ καλύτερο στις στροφές αλλά και πιο ευέλικτο στην πόλη. Η ανάρτηση είναι τόσο όσο μαλακή ώστε να σβήνει τις πολλές ανωμαλίες των Ελληνικών δρόμων. Όσον αφορά τον κινητήρα το αυτοκίνητο δοκιμής το κινούσε ένας τετρακίλυνδρος 1.2l με 84 ίππους που είναι κομμένος και ραμμένος πάνω του . Πολύ καλό το φάσμα ροπής γρήγορο ανέβασμα και με το καλό σε λειτουργία και αποτελεσματικότητα κιβώτιο μπορεί να κινηθεί σβέλτα τόσο εντός όσο και σε εκτός διαδρομές Οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα ενδεικτικά αναφέρουμε για τα πρώτα 0-100 χρειάζεται 12,8 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170χλμ την ώρα . Αυτό όμως που μπορείς να κάνεις με το Picanto με πολύ μεγάλη επιτυχία (Και δεν γίνετε σε πολλά αυτοκίνητα)είναι να ρυθμίσεις την κατανάλωση, ακούγεται ωραίο και είναι και αληθινό. Σε εκτός πόλης διαδρομή πετύχαμε κατανάλωση 4.8 με 5 λίτρα ενώ μέσα στην πόλη είμασταν στα 6 ,μια μέση τεστ 5.5 λίτρα που θα την χαρακτηρίζαμε ιδανική για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Στο δια ταύτα το KIA Picanto GT-Line ήταν μια ευχάριστη οδηγική έκπληξη και λέμε οδηγική γιατί εξωτερικά και εσωτερικά μας είχε εκπλήξει πριν το βάλουμε εμπρός. Είναι ένα mini σε τιμή (Από 12.000) όμως δικαιωματικά βλέπει την πιο μεγάλη κατηγορία. Αν τώρα μέσα σε όλα τα θετικά που έχει βάλουμε και την εργοστασιακή εγγύηση 7 χρόνων που δίνει η KIA τότε το κάνει μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στην… κατηγορία του και όχι μόνο !

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Volvo XC60 D4 Skoda Fabia Monte Carlo »