Jeep Compass 1.6 Multijet 120PS

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2018 22:18

 Το Jeep Compass κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρο στους ελληνικούς δρόμους γεμίζοντας το κενό ανάμεσα στο Renegade και το Cherokee. Έχοντας ήδη δοκιμάσει το βενζινοκίνητο Compass των 1.400 κ. εκ. και των 170 ίππων με το αυτόματο 9ταχυτο κιβώτιο και την τετρακίνηση και έχοντας τις καλύτερες εντυπώσεις, πήραμε στα χέρια μας την πιο "ήπια" έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων τεχνολογιας Multijet που αποδίδει 120 ίππους με κίνηση στους εμπρός τροχους μόνο και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Όσον αφορά εξοπλισμό και φινίρισμα υλικών τα πάντα παραμένουν ίδια και στις δύο περιπτώσεις οπότε το να αναφερθούμε εκ νέου σε αυτά είναι άσκοπο μιας και τα έχουμε ήδη αναφέρει στην προηγούμενη δοκιμή μας.

Εκεί που υπάρχει διαφορά και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε είναι η διαφορά στην κατανάλωση και στην απόδοση του κινητήρα καθώς οι προσδοκίες μας ήταν συγκρατημένες. Το μηχανικό σύνολο των 1600 κυβ. εκατοστών αποδείχτηκε άκρως ελαστικό και αρκετα δυνατό να κινήσει το Compass σε λογικά πλαίσια πάντα. Είχε πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και οδηγώντας με στόχο την οικονομία τα νούμερα ήταν το λιγότερο εντυπωσιακά. Σε διαδρομή αρκετων χιλιομέτρων σε επαρχιακό δρόμο, που κατα τη γνώμη μας είναι και το δυνατό του σημείο, όπου οι ταχύτητες κυμαίνονται σε χαμηλα σχετικά επίπεδα ειδαμε το Trip Computer να μας δίνει τιμή 5 λίτρα στα 100 όχι μόνο στην μέση κατανάλωση αλλα για αρκετό διάστημα και στην στιγμιαία. Ακόμα και όταν κυκλοφορήσαμε στην πόλη όμως ο μικτός κύκλος ανέβασε τα νούμερα μόλις στα 6,3 λίτρα! Τιμές που θα ζήλευαν αρκετά μικρότερα αυτοκίνητα.

Κινούμενοι στην άσφαλτο το Compass έχει κύλιση αντάξια της εταιρίας με ομαλές και προοδευτικες αντιδράσεις ενώ στην καμπίνα των επιβατών περνάνε ελάχιστα απο θόρυβους και ανωμαλίες του οδοστρώματος. Όσον αφορά την κίνηση εκτός δρόμου, το προσθιοκίνητο Compass σαφώς και δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με το τετρακίνητο αδερφάκι του αλλά σε χωμάτινες διαδρομές που μπορει να συναντησει κανείς σε μια καλοκαιρινή εξόρμηση για παράδειγμα δεν θα προβληματίσει οδηγο και επιβατες.

Με δύο λόγια, Η Jeep με αυτόν τον συνδυασμό μετάδοσης, κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων καταφέρνει να δώσει ένα Premium SUV για τον οικογενειάρχη που ζητάει ποιότητα κατασκευής, κυλισης στον δρόμο και κυρίως οικονομία στην κατανάλωση. Να πούμε εδώ πως η τιμή του Compass με τον diesel κινητήρα 1.6 Multijet με τους 120 ίππους, το 6αρι μηχανικό κιβώτιο και κίνηση αποκλειστκά στους εμπρός τροχούς, ξεκινάει απο τα 29,700 Ευρώ ια την έκδοση Longtitude ενώ για την πιο πλούσια Limited θα χρειαστεί άλλα 2,000 περίπου. Αν κάποιος θέλει κίνηση και στους 4 τροχούς θα πρέπει να ανέβει στις 34,100 Ευρώ για το 2λιτρο μηχανικό συνολο με τους 140 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο για να φτάσει μέχρι τις 41,400 Ευρώ για 170 ίπους και 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο στα ίδια κυβικά.

 

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία AVC ΑΕ του Ομίλου Αντωνέλη τον επίσημο αντιπρόσωπο Jeep στην Θεσσαλονίκη για την παραχώρηση του αυτοκινήτου.
Ιστοσελίδα AVC Jeep: εδώ
Επικοινωνία
Citroen | Lancia | Jeep
9ο χλμ. Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών
Κόμβος Κ12 - 54210 - Θεσσαλονίκη Τ.Θ. 17082
2310 489.500 | 2310 471.134
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ώρες λειτουργίας
Πωλήσεις
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 20:00
Σάββατο: 09:30 - 14:30
Συνεργείο - Φανοβαφείο - Ανταλλακτικά
Δευτέρα - Παρασκευή: 08:00 - 16:30

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Skoda Octavia 1.6 diesel 116hp DSG VW POLO BEATS 1.0 TSI 95ps DSG »