Nissan NP300 Navara

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2017 01:02

Το Navara ειχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε πριν καιρό και τις εντυπώσεις μας τις είχαμε μεταφέρει μέσω του άρθρου που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα μας. Αυτό που δεν είχαμε δεί, ήταν το πως ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις εργασιάς σε πραγματικές συνθήκες.

Μας δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Navara σε μια “απλή” εργασία όπως αυτή του μαζέματος των ελιών απο τα χωράφια μιάς και είναι η εποχή τους. Μεταφερθήκαμε λοιπόν σε ένα χωριό και αναθέσαμε στο Navara τη μεταφορά του ανθρώπινου δυναμικού στο χωράφι μαζι με τα απαραίτητα μέσω ενος χωματόδρόμου που απο τις συνεχόμενες βροχες είχε μετατραπεί σε εφιάλτη για τους περισσότερους καθώς οποιδήποτε όχημα δεν διάθετε τετρακίνηση απλά δεν ανέβαινε λόγω τις βαθιάς λάσπης και των αυλακιών που δημιουργήθηκαν.

Να αναφέρουμε ξανά εδώ πως το Navara εξοπλίζεται με ένα κινητήρα Diesel 2,3 λίτρων με turbo και intercooler και με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο καθώς και με χειροκίνητο επιλογέα μετάδοσης με 3 επιλογες; την κίνηση στους πίσω τροχούς για την άσφαλτο το 4x4 high για κίνηση σε ομαλό χωματόδρομο και το 4x4 low για άμμο, χίονι, λάσπη κλπ. Συπμληρωματικά διαθέτει σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης και κατάβασης hill assist και hill descent καθώς και επιλογή κλειδώματος διαφορικού.

Ξεκινώντας τη ανάβαση χρησιμοποιήσαμε το 4x4 high και πρέπει να ομολογήσουμε πως τα πήγε περίφημα μέσα στο γλυστερό οδόστρωμα ακόμα και σε μικρές ανωφέρειες.Όταν βέβαια η κλίση άρχισε να γίνεται εντονότερη και τα “νεροφαγώματα” βαθύτερα τότε ο επιλογέας γύρισε στο 4x4 low και εκεί το Navara απόδειξε την αξία του και την δύναμή του. Σημειωτέον πως οι κάτοικοι του χωριού μας συμβούλεψαν να μην ξεκινήσουμε καν καθώς τα μόνα οχημάτα που ανέβαιναν στο βουνό ήταν τα τρακτέρ. Φαντάζεστε λοιπόν την έκπληξη τους όταν μας είδαν να κατεβαίνουμε απο τα χωράφια μετά απο ώρα έχοντας μαζέψει τον καρπό, φορώντας τυπικά ελαστικά.
- Ανέβηκε μωρέ το θηρίο;
- Οργώνει το εργαλείο μάστορα!
- Πού να είχαμε και ειδικά ελαστικά για τέτοιες συνθήκες...

Κάπως έτσι κύλισε η κουβέντα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του “θηρίου”. Αφού λοιπόν τελειώσαμε με τα δύσκολα πήραμε τον δρόμο για το ελαιοτριβείο όπου εκεί διαπιστώσαμε για άλλη μια φορά την πολύ καλη οδική συμπεριφορα του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Παρόλο που έχει πιο μαλακή αίσθηση απο ένα SUV για παράδειγμα, η κυλιση του είναι κάτι παραπάνω απο ικανοποιητική ακόμα και φορτωμένο. Γιαυτό φυσικά τον πρώτο λόγο έχει η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω με τα σπειροειδή ελατήρια παρόμοια με αυτές που χρησιμοποιει η Nissan στα SUV μοντέλα της. Και όσο για το βάρος ; απο άλογα και ροπή έχουμε μπόλικα.. Εκεί ακολούθησε φυσικά και δεύτερος γύρος συζητήσεων περι του Navara πιο στοχευμένες όμως στην καμπίνα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η κάμερα οπισθοπορείας δε με την οθόνη στον καθρέπτη έκανε πάταγο!

Το Navara λοιπόν πέρασε με άριστα όλα τα τεστ που του δόθηκαν και απέδειξε πως δεν πήρε άδικα
το διεθνές βραβείο του καλύτερου pickup to 2016 και μας άφησε για άλλη μια φορά να αναρωτιώμστε για ποιό λόγο δεν μπορεί να το αγοράσει κάποιος χωρίς επαγγελματική άδεια
στην Ευρωπαική Ελλάδα του 2017..

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Νέο Nissan Qashqai Jeep Compass 1.4T 170HP AWD AUTO »