Pagani Huayra R

Γράφτηκε από τον  Κυριακή, 21 Μαρτίου 2021 18:19


Το νέο Hypercar της Pagani συνδυάζει το υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας και αεροδυναμικής τεχνογνωσίας που αντιπροσωπεύει την πλήρη έκφραση της τεχνολογικής ανάπτυξης της Pagani Automobili.
Η Pagani Huayra R είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο με καινοτόμες λύσεις που αναπτύχθηκαν για να επιτύχουν τη μέγιστη απόδοση και είναι το αποτέλεσμα 100% εξειδικευμένης τεχνογνωσίας. Πρώτα απ 'όλα, η ανάπτυξη του πιο ισχυρού κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ιστορία του Atelier.

Στην καρδιά της Pagani Huayra R βρίσκεται ένας 12-κύλινδρος, 6-λίτρων, αγωνιστικός κινητήρας, σχεδιασμένος από την αρχή σε συνεργασία με την HWA AG ειδικά για να καλύψει την ανάγκη του Atelier να εξοπλίσει τη νέα του δημιουργία με τον ελαφρύτερο, πιο ισχυρό και αποτελεσματικό V12 που δημιουργήθηκε ποτέ. Αυτή η ανάγκη προέκυψε για την αντιμετώπιση της έντονης επιθυμίας των πελατών της Pagani, οι οποίοι ονειρεύονταν έναν εξαιρετικά ισχυρό κινητήρα V12 υψηλής απόδοσης.
Εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία που προέρχεται από τον κόσμο των αγώνων, ο νέος κινητήρας παρέχει 850 ίππους (625 kW) στις 8250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 750 Nm που είναι ήδη διαθέσιμα από 5500 έως 8300 σ.α.λ.

Η Huayra R δημιουργήθηκε για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία σε όποιον θέλει να απολαύσει κορυφαία απόδοση στην πίστα μέχρι την κόκκινη γραμμή των 9000 σ.α.λ. Για τους μηχανικούς της HWA AG και της Pagani, αυτός ο στόχος σήμαινε όχι μόνο την εστίαση στην αυξημένη ισχύ ως βασικό στοιχείο της έρευνας, αλλά να είναι και ο ελαφρότερος κινητήρας με συνολικό βάρος 198 κιλά (436 λίβρες), τοποθετώντας το στην κορυφή της κατηγορίας του.
Τα κορυφαία εξαρτήματα που δημιουργήθηκαν ειδικά για την Huayra R περιλαμβάνουν το ολοκαίνουργιο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο έχει σχεδιαστεί, μαζί με τον κινητήρα του Huayra R, σε συνεργασία με την HWA AG.

Με νέο συμπλέκτη 3 αγωνιστικών δίσκων, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων εγγυάται απόδοση τριβής 95%, προσφέρει εξαιρετικά μειωμένους χρόνους αλλαγής και συνολικό βάρος μόλις 80 κιλά (176 λίβρες).
Η άνεση και η απόδοση ενός σπορ αυτοκινήτου αποκτούν αξία μόνο όταν συνδυάζονται με ένα περιβάλλον που προσφέρει μέγιστη προστασία. Αυτή είναι μια πτυχή στην οποία η ομάδα στο San Cesario Sul Panaro δεν συμβιβάζεται ποτέ και είναι ένα θεμελιώδες και απαραίτητο μέρος κάθε έργου που αναλαμβάνει το Atelier. Ο προσεκτικός σχεδιασμός και η σχολαστική έρευνα που διεξήχθησαν για τα υλικά, το αμάξωμα ήταν καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη της Huayra R, προκειμένου να δοθεί στους πελάτες όχι μόνο η πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, αλλά πάνω απ 'όλα, να παρέχουν ένα ασφαλές αυτοκίνητο που πληροί πιο αυστηρές απαιτήσεις της FIA για οχήματα GT.

Κάθε γραμμή και επιφάνεια της Huayra R, στην πραγματικότητα, έχει σχεδιαστεί για να παράγει το μέγιστο αεροδυναμικό φορτίο, με αρχικό στόχο τα 1000 κιλά πίεσης κάθετης δύναμης στα 320χλμ και απόσταση από το έδαφος που επιτρέπει μέγιστη αεροδυναμική απόδοση που πρέπει να επιτευχθεί, εξασφαλίζοντας ασφαλή και προβλέψιμη συμπεριφορά υπό όλες τις συνθήκες.
Η Pagani Huayra R θα κατασκευαστεί μόλις σε 30 αυτοκίνητα και η βασική τιμή της χωρίς τους φόρους θα είναι τα 2,6 εκατομμύρια ευρώ.

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Pagani Huayra Tricolore

    Αφιερωμένη για τα 60 χρόνια του αεροπορικού σμήνους επιδείξεων Frecce Tricolori της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας που εδρεύει στην στρατιωτική βάση του Rivolto.

  • Η Pagani Automobili παρουσίασε την Pagani L.E.O.

    Η Pagani Automobili ανακοίνωσε την κατασκευή μιας νέας ψηφιακής πλατφόρμας με την ονομασία Pagani L.E.O., η οποία έχει την δυνατότητα ελέγχου και παρακολούθησης δεδομένων, ικανή για απομακρυσμένη διάγνωση και πρόβλεψη για την συντήρηση του αυτοκινήτου από απόσταση.