Hyundai Bayon

Γράφτηκε από τον  Πέμπτη, 04 Μαρτίου 2021 15:05

Το ολοκαίνουριο BΑΥΟΝ αποτελεί το νεότερο και πιο μικρό μέλος της δημοφιλούς οικογένειας των SUV της Hyundai. Διαθέτει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και ευρύχωρο εσωτερικό.

Μία μεγάλη λίστα έξυπνων, hi-tech συστημάτων ασφάλειας και συνδεσιμότητας, κάνουν το Νέο BΑΥΟΝ να ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Τεχνολογίες αιχμής σε ασφάλεια και συνδεσιμότητα εκδημοκρατίζονται και γίνονται προσιτές σε όλους.

Η ονομασία του Νέου BΑΥΟΝ είναι εμπνευσμένη από την όμορφη πόλη Bayonne, την πρωτεύουσα της Γαλλικής Χώρας των Βάσκων που αποτελεί έναν από τους πιο όμορφους προορισμούς στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας. Καθώς το Νέο ΒΑΥΟΝ έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, η εταιρεία αποφάσισε να δώσει ευρωπαϊκό όνομα στο μοντέλο.

Με το Νέο BΑΥΟΝ, η Hyundai συμπληρώνει την παρουσίαση επτά νέων μοντέλων σε μόλις 12 μήνες, προσμετρώντας όλους τους τύπους αμαξωμάτων και κινητήρων καθιστώντας το 2020 ένα έτος ρεκόρ για την διεύρυνση και την ανανέωση της γκάμας της.

Το ολοκαίνουριο BAYON διαθέτει μια αναβαθμισμένη και αποδοτική γκάμα κινητήρων Kappa με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2. Ξεκινώντας με τον δημοφιλή κινητήρα 1.2 MPi, 84 PS που συνδυάζεται με 5MT κιβώτιο, περνάμε στον 1.0 T-GDi κινητήρα που αποδίδει 100 PS και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (6MT) όσο και με αυτόματο 7DCT. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.0lt T-GDi 48V Hybrid κινητήρας με ισχύ 100 PS ή και 120 PS, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT).
Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ο κινητήρας 1.0 T-GDi, με ή χωρίς 48V Hybrid σύστημα, συνδυάζεται με τρία προγράμματα κίνησης για τη βελτιστοποίηση της απόκρισης του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες. Πρόκειται για τα Eco, Normal και Sport.
Ο κινητήρας T-GDi είναι ένας turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό για βέλτιστη απόδοση. Όταν συνδυάζεται με την εξελιγμένη 48V Hybrid τεχνολογία της Hyundai και το έξυπνο μηχανικό κιβώτιο (iMT) υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και κορυφαία απόδοση.

Το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ συνδυάζει τους άνετους χώρους ενός πρακτικού SUV με την ευελιξία και την αποδοτικότητα καυσίμου ενός μοντέλου της κατηγορίας B. Το compact αμάξωμα και το εργονομικό εσωτερικό του προσφέρουν όλα όσα μπορεί να ζητήσει μια μικρή οικογένεια. Οι μικρές του διαστάσεις και η εξαιρετική ορατότητά του καθιστούν ευκολότερη την πρόσβαση στο εσωτερικό του, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας και της αντοχής που περιμένουν οι κάτοχοι ενός SUV Hyundai χάρη στις υπερυψωμένες θέσεις του.

Με 411 λίτρα αποσκευών, το Νέο BAYON ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας που προσφέρει. Ξεχωρίζει παράλληλα για την ευρυχωρία και τη χρηστικότητα του, ενώ το έξυπνο κάλυμμα του πορτμπαγκάζ αποτελεί μία ακόμα πρακτική λύση.
Με μήκος 4.180 mm, πλάτος 1.775 mm και ύψος 1.490 mm (ή 1.500 mm με τροχούς 17 ιντσών), επιτυγχάνεται τέλεια ισορροπία μεταξύ της compact σχεδίασης και των υψηλών επιπέδων άνεσης του νέου μοντέλου. Το μεταξόνιο φθάνει τα 2.580 mm. Τόσο για τους επιβάτες στα εμπρός καθίσματα, όσο και για αυτούς που βρίσκονται στα πίσω καθίσματα έχουν προβλεφθεί όλα τα χαρακτηριστικά για άνετες μετακινήσεις. Συγκεκριμένα, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να απολαύσουν χώρο 1.072 mm για τα πόδια τους, ενώ οι πίσω έχουν στη διάθεση τους 882 mm. Ως ένα πραγματικό SUV, το Νέο BΑΥΟΝ προσφέρει απόσταση από το έδαφος έως και 183 mm (σε συνδυασμό με τροχούς 17"), μεγαλύτερη από αυτήν των περισσότερων μοντέλων της κατηγορίας Β.

Το iMT είναι ένα εξελιγμένο και πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενo σύστημα σύμπλεξης που αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων όταν ο οδηγός απελευθερώνει το γκάζι. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύθερα μειώνοντας τις εκπομπές και την κατανάλωση καυσίμου. Υπάρχουν δύο διαφορετικές καταστάσεις ρολαρίσματος που συνδυάζονται με το iMT. Το ένα συμβαίνει με τον κινητήρα να μπαίνει στο ρελαντί και το δεύτερο όταν ο κινητήρας είναι πλήρως απενεργοποιημένος. Ο κινητήρας ενεργοποιείται και πάλι μόλις ο οδηγός πιέσει είτε το φρένο είτε το πεντάλ του γκαζιού, και ξεκινά με την ίδια σχέση που ήταν επιλεγμένη όταν απενεργοποιήθηκε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη οικονομία καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς στα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Το Νέο BAYON διαθέτει επίσης τη μοναδική τεχνολογία CVVD (Continuously Variable Valve Duration) της Hyundai, η οποία ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, ενώ παράλληλα βελτιώνει την οικονομία καυσίμου, με αποτέλεσμα μειωμένες εκπομπές και εξοικονόμηση καυσίμου.

Το νέο BAYON είναι το πρώτο SUV της Hyundai που είναι εξοπλισμένο με λειτουργία Rev Matching, ένα χαρακτηριστικό που συνήθως διαθέτουν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai. Αυτή η λειτουργία συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με τον άξονα εξόδου, κάνοντας πρακτικά την καθημερινή οδήγηση ακόμη πιο ομαλή στην τελική συμπεριφορά, ακόμη και σε απότομες ή πιο σπορ αλλαγές ταχυτήτων. Το Rev Matching θα είναι διαθέσιμο για τον κινητήρα 1,0 T-GDi όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 7DCT και για όλα τα προγράμματα κίνησης, καθώς και για τον κινητήρα 1.0 T-GDi 48V Hybrid όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 6iMT και τη λειτουργία Sport.

Το ολοκαίνουριο BAYON θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2021.

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Νέα SKODA FABIA Citroën ë-Berlingo »