Abarth 2400 Coupé Allemano

Γράφτηκε από τον  Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 09:52
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Όλα τους αποτελούν σχεδιαστικά αριστουργήματα, ένα όμως από αυτά ταίριαξε απόλυτα στον ιδιοφυή, αλλά και δύσκολο χαρακτήρα του Abarth.
Το 1959, ο Karl (Carlo) Abarth, αποφάσισε πως είχε έρθει η κατάλληλη ώρα να λανσάρει μια σειρά μοντέλων GT που θα ξεχώριζαν για την κομψότητα και τη φινέτσα τους, αλλά παράλληλα θα είχαν την γνωστή, υψηλή απόδοση του ονόματος Abarth. Η ίδια η έννοια του “Gran Turismo” κρύβει μέσα της την ταχύτητα και την σπορ αίσθηση που όμως συνδυάζεται με το στιλ και τη φινέτσα, στοιχεία που διαχρονικά χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες της Abarth. Αφετηρία για το νέο εγχείρημα του Abarth αποτέλεσαν και πάλι τα μοντέλα της Fiat. Αρχικά δημιούργησε τέσσερις κομψές εκδόσεις βασισμένες στη ναυαρχίδα της μάρκας, το Fiat 2100. Τα 850 Coupé Scorpione, 850 Spider Riviera και τα 2200 Coupé και Cabriolet βασίζονταν σε μηχανικό επίπεδο στο 6κυλινδρο Fiat, αλλά για το σχεδιασμό του αμαξώματος, ο Abarth επέλεξε τον θρυλικό Giovanni Michelotti και για την παραγωγή το studio Allemano.
Το 1961, η Fiat, παρουσίασε το νέο 2300 και ο Abarth δεν έχασε την ευκαιρία να αναβαθμίσει τη σειρά των GT αυτοκινήτων του δημιουργώντας το Abarth 2400 COUPÉ ALLEMANO. Η αύξηση της χωρητικότητας του 6κυλινδρου κινητήρα στα 2.323κ.εκ., η τοποθέτηση ενός εντελώς ανασχεδιασμένου συστήματος εξαγωγής και η εφαρμογή τριών διπλών καρμπυρατέρ της Weber ανέβασαν την ιπποδύναμη στους 142 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. χαρίζοντας τελική ταχύτητα άνω των 200χλμ./ώρα στο κομψό κουπέ που σχεδίασε επίσης ο Michelotti.

Κανείς δεν γνωρίζει πόσα ακριβώς Abarth 2400 COUPÉ ALLEMANO κατασκευάστηκαν, πάντως ο αριθμός είναι σίγουρα διψήφιος. Ένα από αυτά ο Carlo Abarth το κράτησε για προσωπική του χρήση και αποτέλεσε το αγαπημένο αυτοκίνητο παραγωγής του ιδρυτή της θρυλικής μάρκας. Το χρησιμοποιούσε για τις καθημερινές του μετακινήσεις στο Τορίνο, αλλά και για όταν πήγαινε διακοπές –με την τρίτη σύζυγο του Anneliese, στη γενέτειρα του Αυστρία. Η αγάπη του δύστροπου Abarth για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν τόσο μεγάλη που αποφάσισε να το εκθέσει στο περίπτερο της μάρκας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1964, δύο χρόνια αφού είχε ολοκληρωθεί η παραγωγή του μοντέλου.

Σήμερα, η Abarth, με μοντέλα όπως το νέο 595 Scorpioneoro που παρουσιάστηκε πρόσφατα, εξακολουθεί να δηλώνει ότι το στιλ και η σπορ αίσθηση αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της, όπως ακριβώς θα ήθελε και ο ίδιος ο Carlo Abarth.

Σχετικά Άρθρα

  • Κωδικός : Fiat Abarth 850 TC

    Το τμήμα Heritage της Stellantis ανέλαβε να διασώσει ένα από τα πλέον σπάνια και με ιδιαίτερη ιστορία δείγματα του έργου του ιδιοφυούς Carlo Abarth.

  • Abarth 695 biposto

    Με χαρακτηριστικά και επιδόσεις που δικαίως η Abarth δηλώνει ότι δημιούργησε το μικρότερο supercar του κόσμου.

  • Νέο Abarth 500e

    Το Νέο Abarth 500e είναι «περισσότερο Abarth από ποτέ» χάρη στην αρχιτεκτονική του, την καλύτερη κατανομή βάρους, τη μεγαλύτερη ροπή και τα φαρδύτερα μετατρόχια. Είναι ταχύτερο και πιο διασκεδαστικό σε όλες τις συνθήκες.

  • Δύο νέα πακέτα εξοπλισμού για τα Abarth 595 / 695

    Με πολλαπλές επιλογές, η νέα σειρά της Abarth ανεβάζει την οδηγική απόλαυση σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας θα είναι διαθέσιμο και το νέο χρώμα, Orange Racing, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το ιστορικό Fiat 131 Racing Volumetrico Abarth.

  • Η οδήγηση σε πίστα ανεβάζει τη διάθεση περισσότερο από την άσκηση στο γυμναστήριο συμφωνα με την Abarth

    Η συνοδηγήση με ένα Abarth που στο τιμόνι του είχε έναν επαγγελματία οδηγό αγώνων ανέβασε τη διάθεση κατά 77% σε σχέση με την άσκηση στο γυμναστήριο, ενώ η οδήγηση του Abarth από το ίδιο το άτομο κατά 116%.