DS MATRIX LED VISION

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 27 Απριλίου 2020 20:45

Η προηγμένη αυτή τεχνολογία, είναι ένα αναμφισβήτητο πλεονέκτημα σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού, των επιβατών, αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.

Συνθέτοντας την ιδιαίτερη φωτεινή υπογγραφή στο σχεδιασμό του DS 3 CROSSBACK, οι προβολείς DS MATRIX LED VISION αποτελούν το απαύγασμα μιας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Πρόκειται για δύο διαφορετικά μέρη με τρία τμήματα LED για διασταυρούμενη δέσμη και μια μονάδα MATRIX BEAM για κύρια δέσμη, τα οποία ταυτόχρονα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιθετική σχεδίαση του μπροστινού μέρους του DS 3 CROSSBACK.

Σε κάθε πλευρά, η κάθε μονάδα MATRIX BEAM χωρίζεται σε 15 ανεξάρτητα στοιχεία LED που ανάβουν και σβήνουν προοδευτικά, ανάλογα με το περιβάλλον, έτσι όπως καταγράφεται από μια κάμερα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ. Με τον τρόπο αυτό, η δέσμη φωτός προσαρμόζεται αυτόματα και καθιστά εφικτή την οδήγηση με τη μεγάλη σκάλα των φώτων χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου.

Τι λέει ο Kώδικας Oδικής Kυκλοφορίας;

Ο Ελληνικός ΚΟΚ, για τη χρήση των φώτων μεγάλης σκάλας (φώτα πορείας) αναφέρει πως «τα φώτα πορείας απαγορεύεται να τα χρησιμοποιούμε εντός κατοικημένων περιοχών, όπου ο φωτισμός του οδοστρώματος είναι αρκετός, καθώς και όταν το όχημα βρίσκεται σταθμευμένο. Συνεχή χρήση στα φώτα πορείας κάνουμε μόνο όταν βρισκόμαστε εκτός κατοικημένης περιοχής, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βλέπει σε μεγάλη απόσταση».

Αυτό σημαίνει πως η μεγάλη σκάλα πρέπει να παραμένει απενεργοποιημένη όταν το όχημα διασταυρώνεται με άλλο, προκειμένου να αποφεύγεται η ενόχληση του οδηγού στο αντίθετο ρεύμα, καθώς μπορεί να τον φέρει σε δύσκολη θέση αναφορικά με τον έλεγχο του οχήματός του, σε πορεία που δεν είναι επιθυμητή. Τη νύχτα, ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος είναι σημαντικά αυξημένος και αυτό είναι κάτι που αφορά όλους όσοι κινούνται στο εθνικό, αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η τεχνολογία DS MATRIX LED VISION όμως, εξασφαλίζει φωτιστικές συνθήκες ακριβώς όπως το φως της ημέρας, χωρίς ποτέ να ενοχλούνται οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου.

Πως λειτουργεί

Φεύγοντας από την πόλη και μπαίνοντας σε ένα κομμάτι της διαδρομής ενός επαρχιακού δρόμου, όπου το σκοτάδι της νύχτας έχει καλύψει τα πάντα, η κάμερα που βρίσκεται ψηλά στο παρμπρίζ του DS 3 CROSSBACK ανιχνεύει την έλλειψη φωτός. Η πληροφορία αυτή αποστέλλεται στους προβολείς DS MATRIX LED VISION και η μονάδα MATRIX BEAM ζωντανεύει. Δεκαπέντε υπομονάδες φωτισμού σε κάθε φωτιστικό σώμα φωτίζονται προοδευτικά από το εσωτερικό προς το εξωτερικό, αλλάζοντας σε κύρια δέσμη. Είναι σαν εντυπωσιακό κινηματογραφικό εφέ για όσους το βλέπουν μέσα από το αυτοκίνητο. Ο δρόμος και η διαγράμμισή του, φωτίζεται. Η οδήγηση είναι ασφαλέστερη, η προσοχή του οδηγού αυξάνεται χωρίς προσπάθεια από τον ίδιο.

Σε μεγάλη απόσταση, εντοπίζεται φως. Ένα άλλο αυτοκίνητο πλησιάζει. Η κάμερα το βλέπει και παρακολουθεί την πορεία του. Αμέσως, οι μονάδες φωτισμού MATRIX BEAM που φωτίζουν το αυτοκίνητο που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση σβήνουν για να δημιουργήσουν μια ζώνη που δε φωτίζεται, άρα και δεν ενοχλείται ο οδηγός του αντίθετα κινούμενου οχήματος. Δεξιά και αριστερά από το αντίθετα ερχόμενο αυτοκίνητο, ο φωτισμός του DS MATRIX LED VISION, παραμένει ανεπηρέαστος. Το σύστημα DS MATRIX LED VISION μπορεί να διαχειριστεί την παρουσία άλλων αυτοκινήτων και στις δύο πλευρές του δρόμου, προσαρμόζοντας τις 15 μονάδες του, ώστε να επιτρέπει την οδήγηση με τη μεγάλη σκάλα ενεργοποιημένη, χωρίς να θαμπώνει ποτέ άλλους οδηγούς.

Ο Étienne Menant, Brand Project Manager, DS 3 CROSSBACK αναφέρει: «Αυτή η δυναμική διαχείριση και ο διαχωρισμός του φωτισμού σε μονάδες, επιτρέπει την απόλυτη προσαρμογή του φωτισμού στην τροχιά του DS 3 CROSSBACK και η εκπεμπόμενη ισχύς προσαρμόζεται επίσης στην εκάστοτε περίσταση».

 

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Η DS AUTOMOBILES, είναι 1η PREMIUM μάρκα στην Ευρώπη με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2

    Με τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης που καθιερώθηκε από τις πρώτες ημέρες δημιουργίας της Μάρκας το 2015, η DS Automobiles είναι ήδη ηγέτης της κατηγορίας, ανάμεσα στις Ευρωπαϊκές premium εταιρείες με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2.Η DS Automobiles συνεχίζει δυναμικά στην ενεργειακή μετάβαση που έχει ξεκινήσει για τη γκάμα της.

  • Abarth 695: Μια ιστορία με πολύ λίγους και εκλεκτούς πρωταγωνιστές

    Το όνομα 695 έχει τις ρίζες του στο μακρινό 1964, όταν ο Carlo Abarth δημιούργησε την πιο «πολεμική» εκδοχή του Fiat 500, το 695 esseesse.

  • Νέες Giulia και Stelvio Quadrifoglio MY20

    Σήμερα, οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio, με τον V6 Bi-Turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων, επιταχύνουν με την παρουσίαση των ανανεωμένων εκδόσεων MY20, οι οποίες φέρνουν μια σειρά προηγμένων συστημάτων τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας.

  • Η Ferrari ξαναρχίζει την παραγωγή της σε Μαρανέλο και Μόντενα

    Μετά το μεγαλύτερο σε χρονική διάρκεια κλείσιμο του εργοστασίου της, στην ενενηντάχρονη ιστορία της λόγω της πανδημίας Covid-19, η παραγωγή ξεκίνησε πάλι και θα αυξηθεί σταδιακά μέχρι να ξαναρχίσει πλήρως την Παρασκευή 8 Μαΐου, σύμφωνα με τα μέτρα της Ιταλικής κυβέρνησης.

  • All-new Renault CAPTUR

    Το All-new Renault CAPTUR 2ης γενιάς είναι εδώ και είναι καλύτερο από ποτέ!