Ο ήχος του Jaguar I-PACE προστατεύει τους τυφλούς

Γράφτηκε από  Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2018 15:03

Η Jaguar έχει σχεδιάσει ένα μοναδικό σύστημα Audible Vehicle Alert System (AVAS) για το πρώτο EV που πληροί και υπερβαίνει όλες τις επικείμενες παγκόσμιες νομοθεσίες. Οι μηχανικοί της Jaguar έχουν αναπτύξει έναν ήχο που ακούγεται σε ταχύτητες έως και 20 χλμ. / ώρα και υπερβαίνει το ελάχιστο 56dB (A) που απαιτείται από την προσεχή ευρωπαϊκή νομοθεσία - τις αυστηρότερες στον κόσμο - για όλα τα EVs από τον Ιούλιο του 2019.

Ο ήχος του I-PACE δοκιμάστηκε από μέλη του Guide Dogs for the Blind, το κορυφαίο φιλανθρωπικό ίδρυμα του Ηνωμένου Βασιλείου για άτομα που έχουν πληγεί από απώλεια όρασης, στο πλαίσιο των δοκιμών που πραγματοποίησε η Jaguar. Σηματοδοτεί επίσης την έναρξη μιας συνεχιζόμενης σχέσης μεταξύ των δύο οργανισμών.

Ο Iain Suffield, τεχνικός ειδικός της Jaguar NVH, δήλωσε: "Η απουσία παραδοσιακού θορύβου κινητήρα από ηλεκτρικά οχήματα δημιουργεί πρόβλημα για ευάλωτους πεζούς, όπως τυφλούς ή άτομα με προβλήματα όρασης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις χαμηλές ταχύτητες στα κέντρα των πόλεων και στους χώρους στάθμευσης. Αναπτύξαμε το σύστημα ειδοποίησης οχημάτων για το I-PACE για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια όλων των χρηστών του οδικού δικτύου. Η δυνητικά σωτήρια τεχνολογία μας δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και ως η κορυφαία φιλανθρωπική οργάνωση για άτομα με απώλεια όρασης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε τους Οδηγούς Σκυλιών για να διασφαλίσουμε ότι οι πραγματικοί άνθρωποι βρίσκονται στο επίκεντρο των δοκιμών μας ».

Οι μηχανικοί της Jaguar εργάστηκαν για τέσσερα χρόνια για να δημιουργήσουν μια ηχητική προειδοποίηση αλλά διακριτική που δεν μπορεί να ακουστεί από το εσωτερικό του οχήματος. Οι αρχικές προσπάθειες δημιουργίας θορύβου εμπνευσμένη από τον ήχο ενός επιστημονικού διαστημικού σκάφους έπρεπε να αποσυρθούν αφού οι πεζοί αντέδρασαν κοιτώντας ψηλά στον ουρανό και όχι στο δρόμο, καθώς πλησίαζε το όχημα.
Οι μηχανικοί εξέτασαν τους ήχους σε διάφορα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένου ενός ανηχοϊκού θαλάμου (ειδικός χώρος χωρίς echo) και σε διάφορα αστικά σενάρια, πριν ρυθμίσουν τον τελικό ήχο για το I-PACE. Εκπέμπεται από ένα ηχείο που βρίσκεται πίσω από την εμπρός μάσκα, μπορεί να ακουστεί σε κάθε κατεύθυνση και δεν μπορεί να αποσυνδεθεί.

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα