Οι νέες BMW X3 M και BMW Χ4 Μ

Γράφτηκε από  Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 20:27

Η BMW X3 M (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 l/100 km, εκπομπές στο μικτό κύκλο CO2: 239 g/km*) και η BMW X4 M (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.6 l/100 km, εκπομπές στο μικτό κύκλο CO2: 239 g/km*) θέτουν νέα πρότυπα δυναμικών επιδόσεων, ευελιξίας και ακρίβειας στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.
Παράλληλα λανσάρονται οι αντίστοιχες εκδόσεις Competition των BMW X3 M και BMW X4 M. Η BMW X3 M Competition (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 l/100 km, εκπομπές στο μικτό κύκλο CO2: 239 g/km*) και η BMW X4 M Competition (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.6 l/100 km, εκπομπές στο μικτό κύκλο CO2: 239 g/km*) θα απογειώσουν τη φαντασία των πελατών με την αυξημένη ιπποδύναμη και τον αποκλειστικό εξοπλισμό τους.

Νέος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με εξαιρετικές επιδόσεις.

Ο ισχυρότερος straight-six βενζινοκινητήρας που έχει εμφανιστεί ποτέ σε μοντέλο BMW M προσφέρει ένα ισχυρό υπόβαθρο για συναρπαστικές επιδόσεις. Υψηλόστροφος και με τεχνολογία M TwinPower Turbo, αποδίδει μέγιστη ισχύ 353 kW/480 hp από 3.000 κυβ. εκ., σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 600 Nm. Η έκδοση bi-turbo που έχει εξελιχθεί ειδικά για τις BMW X3 M Competition και BMW X4 M Competition αυξάνει την ισχύ κατά 22 kW/30 hp, φτάνοντας συνολικά τα 375 kW/510 hp.
Άψογη κατανομή ισχύος : M xDrive, Active M Differential.

Ο νέος κινητήρας υψηλών επιδόσεων συνεργάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και χρησιμοποιεί το νέο σύστημα τετρακίνησης M, που έκανε το ντεμπούτο του στην BMW M5. Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και προσφέρει στους ιδιοκτήτες των BMW X3 M και BMW X4 M δύο προγράμματα οδήγησης AWD. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συνεργασία μεταξύ M xDrive και Active M Differential στον πίσω άξονα επιτρέπει την κατανομή ισχύος μεταξύ των τεσσάρων τροχών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις για βέλτιστη πρόσφυση, ευελιξία και κατευθυντική ευστάθεια. Οι BMW X3 M και BMW X4 M έχουν επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 4,2 δευτ., ενώ οι αντίστοιχες Competition εκδόσεις επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτ.

Τεχνολογία πλαισίου τύπου M προσφέρει ανυπέρβλητη δυναμική.

Ο συνδυασμός δυναμικής και ακρίβειας για τα οποία φημίζονται τα μοντέλα BMW M υποστηρίζεται από ενισχύεις στο αμάξωμα και προηγμένη τεχνολογία πλαισίου, ρυθμισμένη ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως την ισχύ του κινητήρα. Με τρεις ρυθμίσεις επιλέξιμες από ένα διακόπτη, οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αποσβεστήρες προδιαγραφών M προσφέρουν εξαιρετική καθημερινή άνεση και άμεση επαφή με το δρόμο, με μειωμένες κινήσεις τροχών και αμαξώματος. Η ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική της ανάρτησης – με εμπρός άξονα δύο συνδέσμων και γόνατα ελατηρίων και πίσω άξονα πέντε συνδέσμων – διασφαλίζουν ακριβή γεωμετρία τροχών και κατευθυντική ευστάθεια.

Το πακέτο τεχνολογιών πλαισίου που δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει απόλυτα ελεγχόμενη συμπεριφορά στο όριο, ολοκληρώνεται με ένα σύστημα διεύθυνσης τύπου M (με M Servotronic και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού) και ισχυρά συνθετικά φρένα M. Η λίστα βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου M 20-ιντσών.

Όπως τα συστήματα ελέγχου αποσβεστήρων και τα προγράμματα M xDrive, έτσι και τα χαρακτηριστικά κινητήρα και κιβωτίου, καθώς και του συστήματος διεύθυνσης, μπορούν να ρυθμίζονται μέσω ενός διακόπτη. Το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση τροχών σε M Dynamic Mode, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Επιπλέον, το περιεχόμενο που προβάλλεται στο προαιρετικό Head-Up Display μπορεί να διαμορφώνεται μέσω του μενού iDrive. Ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύει δύο προφίλ – παραμετροποιώντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά σύμφωνα με τις επιθυμίες του – στο iDrive και να τα επιλέγει ανάλογα με τις συνθήκες μέσω των δύο διακοπτών M στο τιμόνι.

Αντιπροσωπευτικά σχεδιαστικά στοιχεία M για το εξωτερικό και το εσωτερικό.

Ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά M βελτιστοποιούν την παροχή αέρα ψύξης για τις BMW X3 M, BMW X4 M και τις αντίστοιχες εκδόσεις Competition, καθώς και την αεροδυναμική τους. Στο εσωτερικό, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα, η δερμάτινη επένδυση Vernasca, το cockpit τύπου M, το δερμάτινο τιμόνι M και ο επιλογέας M συνθέτουν ένα σπορ και πολυτελές περιβάλλον.

Οι BMW X3 M Competition και BMW X4 M Competition φέρνουν ακόμα πιο εκφραστικές εξωτερικές πινελιές, υιοθετώντας High-gloss Black στο πλαίσιο της μάσκας BMW, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και στα ‘βράγχια’ M, και στην πίσω αεροτομή των Sports Activity Coupe. Ο στάνταρ εξοπλισμός τους περιλαμβάνει επίσης ζάντες αλουμινίου 21-ιντσών Μ σε λαμπερή μαύρη απόχρωση και ένα σπορ σύστημα εξάτμισης M Sport. Η σπορ αίσθηση στο εσωτερικό επιτείνεται με καθίσματα M Sport επενδεδυμένα με δέρμα Merino, αποκλειστικά μαρσπιέ και το όνομα το μοντέλου στην κεντρική κονσόλα. Προαιρετικές επιλογές για τα μοντέλα Competition περιλαμβάνουν δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις με εφαρμογές Alcantara.

Το προαιρετικό πακέτο εξωτερικού M Carbon (εκτιμώμενη διαθεσιμότητα από τον Αύγουστο του 2019), με σχεδιαστικά στοιχεία από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) για τις εμπρός εισαγωγές, τις αεροτομές στην εμπρός ποδιά, τον πίσω διαχύτη και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, προσθέτει περαιτέρω πινελιές εξατομίκευσης. Στις BMW X4 M και BMW X4 M Competition, τα στοιχεία αυτά πλαισιώνονται από μία πίσω αεροτομή CFRP.

Μεταξύ των στοιχείων του βασικού εξοπλισμού των μοντέλων BMW X3 M, BMW X4 M και Competition είναι προβολείς LED, σύστημα ηχείων hi-fi και το πακέτο ConnectedDrive που περιλαμβάνει το σύστημα Πλοήγησης Professional. Η λίστα προαιρετικών επιλογών για τις BMW X3 και BMW X4 διευρύνει τις δυνατότητες εξατομίκευσης και περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και ψηφιακές υπηρεσίες των BMW Connected και BMW ConnectedDrive.

*Όλες οι τιμές σχετικά με επιδόσεις, κατανάλωση καυσίμου/ηλεκτρικής ενέργειας, εκπομπών CO2 και λειτουργικής αυτονομίας είναι προαιρετικές.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές.

Σχετικά Άρθρα