70ή Berlinale

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020 21:30

Στην έβδομη σεζόν ως κύριος χορηγός της Berlinale, η Audi μεταφέρει ουσιαστικά και μεταφορικά τους αστέρες που θα πατήσουν το κόκκινο χαλί σε μιαν άλλη εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης. Ένας στόλος από ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi χρησιμοποιείται σε όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, με τη γερμανική premium μάρκα να δημιουργεί το δικό της σκηνικό για τις διασημότητες που ήδη συρρέουν στο Βερολίνο από τις 20 Φεβρουαρίου έως και την 1η Μαρτίου. Ο στόλος περιλαμβάνει το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron και δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα, το Audi A8 TFSI e και το A7 Sportback TFSI e.
Όμως η Audi έχει ακόμα πιο ενεργή συμμετοχή στην 70η Berlinale, χορηγώντας το Audi Berlinale Lounge, όπου θα φιλοξενηθεί το Berlinale Open House. Πρόκειται για ένα ανοικτό forum σκέψης, όπου θα λάβουν χώρα συνεντεύξεις, συζητήσεις, μουσικές συναυλίες και διαδραστικές εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη Berlinale. Στο εφετινό Berlinale Open House θα συζητηθούν, με τη συμμετοχή του κοινού, καυτά θέματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητο όπως το κοινωνικό αντίκτυπο τεχνολογικών εξελίξεων στη συνδεσιμότητα, οι σύγχρονες τάσεις στο design και ειδικά ο ρόλος που παίζει πλέον σε αυτό το φως, το επονομαζόμενο και «νίκελ του 21ου αιώνα» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παρών και ο Lucas di Grassi, διάσημος πιλότος της Audi Formula E και πρεσβευτής του ΟΗΕ για το κλίμα, που θα μιλήσει σε ένα πάνελ για την αειφορία.
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου είναι ένα φόρουμ όπου συναντώνται τολμηροί, μη συμβατικοί κινηματογραφιστές. Αυτοί διαμορφώνουν ενεργά το παρόν και το μέλλον και παρουσιάζουν με αυτοπεποίθηση νέες τάσεις. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, με το βραβείο Audi Short Film, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων από το Ingolstadt προωθεί ταλαντούχους σκηνοθέτες ταινιών μικρού μήκους από το 2015. Το εφετινό βραβείο για πειραματική κινηματογραφική τέχνη, με χρηματικό έπαθλο € 20.000, θα απονεμηθεί στην επίσημη τελετή βράβευσης της 70ης Berlinale, στις 29 Φεβρουαρίου.
Ειδικά για την 70η επέτειο της Berlinale και για πρώτη φορά, το Audi e-tron διατίθεται και σε περιορισμένη έκδοση – limited edition – ενώ πωλείται και στο επίσημο κατάστημα εντός του φεστιβάλ καθώς και στο Audi City Berlin, στο κέντρο του Βερολίνου.

Σχετικά Άρθρα

  • Τα έξυπνα εργοστάσια της Audi

    Η Audi κατασκευάζει τα μοντέλα της σε εργοστάσια με μεγάλο βαθμό ευφυίας. Η έννοια του Smart Plant (έξυπνο εργοστάσιο) δεν είναι νέα για την Audi αλλά σήμερα, περισσότερο από ποτέ τα εργοστάσιά της λειτουργούν με προηγμένες τεχνολογίες παραγωγής, είναι πιο «πράσινα» και πιο αποδοτικά.

  • Νεο Α3 Sportsback

    Η Audi δημιούργησε την premium compact κατηγορία με το A3, το 1996. Η τέταρτη γενιά του μοντέλου αποκαλύπτεται σήμερα - σπορ, ψηφιακή και πλήρως συνδεδεμένη.

  • Τα Audi επικοινωνούν με τα φανάρια κυκλοφορίας στο Ντίσελντορφ

    Η Audi κάνει ένα βήμα στο μέλλον, ως ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως που υλοποίησε την επικοινωνία-δικτύωση των μοντέλων παραγωγής της με τα φανάρια κυκλοφορίας.

  • Με ένα TV spot στον τελικό του Superbowl η Audi μας δείχνει το όραμά της για την κινητικότητα.

    Η Audi επέλεξε τη μεγαλύτερη βραδιά του αμερικανικού ποδοσφαίρου για να προβάλλει ένα διαφημιστικό TV spot 60 δευτερολέπτων, στο οποίο πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Μέισι Ουίλιαμς, διάσημη από τη σειρά Game of Thrones και γνωστή ακτιβίστρια για την αλλαγή του κλίματος. Στο spot ακούγεται το τραγούδι “Let It Go” (σε ελεύθερη απόδοση “άσε το παρελθόν”), κεντρικό μουσικό θέμα της μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας “Frozen”, της Disney.

  • Η Audi βλέπει τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν εντπωσιακά!

    Το 2019 ήταν αναμφισβήτητα μία ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την Audi, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στη χώρα μας, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 51% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά!