Με ένα TV spot στον τελικό του Superbowl η Audi μας δείχνει το όραμά της για την κινητικότητα.

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2020 21:51

Η Ουίλιαμς, η οποία ερμηνεύει το τραγούδι, ξεκινά μία διαδρομή στο τιμόνι του ολοκαίνουριου Audi e-tron Sportback που συμβολίζει το ταξείδι της Audi προς μία νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας. Το τηλεοπτικό spot δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία 72andSunny Amsterdam, παγκόσμιο συνεργάτη της Audi, σε σκηνοθεσία του François Rousselet και αποτελεί την ενδέκατη εμφάνιση της μάρκας στο μεγάλο τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Η συγκεκριμένη εκδήλωση έχει τεράστια τηλεθέαση τόσο στις Η.Π.Α. όσο και παγκοσμίως και είναι το αθλητικό γεγονός με τον ακριβότερο τηλεοπτικό χρόνο στον κόσμο, με ένα spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων να ξεπερνά σε κόστος τα 5 εκατομμύρια δολάρια.
Στο διαφημιστικό spot, η Ουίλιαμς, πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron Sportback βρίσκει τον εαυτό της κολλημένο σε μια διασταύρωση, η οποία αντιπροσωπεύει σταυροδρόμι των σημερινών προκαταλήψεων και παλαιών αντιλήψεων περί κατανάλωσης, επιτυχίας και κύρους. Η Ουίλιαμς επιλέγει να αντιστρέψει το status quo και να αφήσει πίσω το παρελθόν, στο πνεύμα των στίχων του “Let It Go” καθώς οδηγεί προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Κατά μήκος της διαδρομής, συμμετέχουν άλλοι οδηγοί, πεζοί και περαστικοί, συμβολίζοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει μια νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας με τη συμμετοχή όλων. Όλο το ταξείδι είναι μια αλληγορία για το πώς η απόφαση για πιο βιώσιμες επιλογές απαιτεί τη συμμετοχή και τη δράση όλων.
Η νέα ηχογράφηση του τραγουδιού των - βραβευμένων με Oscar και Grammy - Robert Lopez και Kristen Anderson-Lopez, έγινε από την Ουίλιαμς στα διάσημα Abbey Road Studios στο Λονδίνο.
Το συγκεκριμένο διαφημιστικό είναι η πρώτη φάση σε μια νέα παγκόσμια καμπάνια της Audi που στοχεύει στο επαναλανσάρισμα του “Vorsprung durch Technik”, όπως αυτό θα εκφράζεται στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η διαφήμιση έχει ήδη κυκλοφορήσει σε τηλεοπτικά και κοινωνικά κανάλια σε πολλές αγορές όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Μεγάλη Βρετανία, η Ισπανία και η Κίνα.
Μέσα από αυτή τη διαφήμιση η Audi επιδιώκει μία πρώτη ισχυρή επικοινωνία για τη μάρκα στην εποχή της βιώσιμης κινητικότητας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Audi θα λανσάρει περίπου 30 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025 και αυτό είναι μόνο η αρχή μιας επανάστασης που θα αγγίξει πολλά θέματα σχετικά με τη μάρκα, που ξεπερνά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεγάλη φιλοδοξία της Audi, να καταστεί ουδέτερη από πλευράς CO2 εταιρεία μέχρι το 2050. Ήδη, το εργοστάσιο παραγωγής του Audi e-tron στις Βρυξέλλες, έχει πιστοποιηθεί ως CO2 ουδέτερο.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ παρακάτω:

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Τα έξυπνα εργοστάσια της Audi

    Η Audi κατασκευάζει τα μοντέλα της σε εργοστάσια με μεγάλο βαθμό ευφυίας. Η έννοια του Smart Plant (έξυπνο εργοστάσιο) δεν είναι νέα για την Audi αλλά σήμερα, περισσότερο από ποτέ τα εργοστάσιά της λειτουργούν με προηγμένες τεχνολογίες παραγωγής, είναι πιο «πράσινα» και πιο αποδοτικά.

  • Νεο Α3 Sportsback

    Η Audi δημιούργησε την premium compact κατηγορία με το A3, το 1996. Η τέταρτη γενιά του μοντέλου αποκαλύπτεται σήμερα - σπορ, ψηφιακή και πλήρως συνδεδεμένη.

  • 70ή Berlinale

    Το δικό της στίγμα αφήνει η Audi στην 70η επέτειο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου με τα e-Tron, A8 TFSI e και A7 Sportback TFSI e να μεταφέρουν τους επίσημους καλεσμένους στον χώρο της εκδήλωσης.

  • Τα Audi επικοινωνούν με τα φανάρια κυκλοφορίας στο Ντίσελντορφ

    Η Audi κάνει ένα βήμα στο μέλλον, ως ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως που υλοποίησε την επικοινωνία-δικτύωση των μοντέλων παραγωγής της με τα φανάρια κυκλοφορίας.

  • Η Audi βλέπει τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν εντπωσιακά!

    Το 2019 ήταν αναμφισβήτητα μία ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την Audi, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στη χώρα μας, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 51% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά!