VW T-Roc 1.0 TSI 115ps

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 06 Αυγούστου 2018 23:06

Το νέο μέλος στην γκάμα της Volkswagen είναι το T-Roc και σε μια κατηγορία SUV/Crossover οπού ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Η Volkswagen ήξερε ότι για να ταράξει τα νερά στην κατηγόρια compact SUV έπρεπε να προσθέσει στην γκάμα της ένα μοντέλο το οποίο θα σε κερδίσει από την πρώτη ματιά και τα κατάφερε.
Σχεδιαστικά το νέο T-Roc φέρει την νέα φιλοσοφία της μάρκας με φρέσκα στοιχεία, μοντέρνα σχεδίαση παίζοντας και με τις διχρωμίες του αμαξώματος κάτι που σε βγάζει τελείως από τα συνηθισμένα του παρελθόντος. Τα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED είναι από τα πιο στιλάτα χαρακτηριστικά του, με τα ενσωματωμένα φλας στα φώτα ημέρας να τραβάνε την προσοχή όταν τα χρησιμοποιείτε.

Εσωτερικά το νέο T-Roc σου αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις με τον όμορφο σχεδιασμό του και τις ωραίες πινελιές χρώματος που σου δίνει την δυνατότητα η μάρκα να επιλέξεις το χρώμα στην κονσόλα, το ταμπλό και στις πόρτες. Αρνητικό στοιχείο είναι η τοποθέτηση σκληρού πλαστικού στο ταμπλό του αυτοκινήτου κάτι για τι οποίο δεν έχει σε άλλα μοντέλα της χαμηλότερης τιμής.
Το νέο T-Roc διαθέτει το Active Info Display ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων όπου η πληροφόρηση για τον οδηγό είναι πολύ καλύτερη.
Στο σαλόνι του T-Roc μπορούν να καθίσουν άνετα πέντε επιβάτες καθώς εκμεταλλεύτηκε το μακρύ μεταξόνιο του σε σχέση με το συνολικό μήκος του οχήματος. Ο αποθηκευτικός χώρος φτάνει τα 445 λίτρα ενώ εάν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ο συνολικός χώρος αυξάνεται στα 1290 λίτρα.

Το νέο T-Roc εφοδιάζεται με έξι τούρμπο κινητήρες με τρία επίπεδα ισχύος. Τρεις βενζινοκινητήρες (TSI) και τρεις πετρελαιοκινητήρες (TDI), σε τρία επίπεδα ισχύος: 85 kW / 115 PS, 110 kW / 150 PS και 140 kW / 190 PS. Οι εκδόσεις των 115 PS προσφέρονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για τους κινητήρες των 150 PS, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7 ταχυτήτων). Ο βενζινοκινητήρας των 150 PS είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων). Οι δύο κινητήρες των 190 PS είναι εφοδιασμένοι με DSG 7 ταχυτήτων και 4ΜΟΤΙΟΝ ως στάνταρ.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής που μας παραχωρήθηκε ήταν εφοδιασμένο με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1000 κυβικών με τους 115 ίππους κίνηση εμπρός με εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Κάνοντας διαδρομές μέσα στην πόλη αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους η μέση κατανάλωση έφτασε τα 7 λίτρα/100χλμ. Το T-Roc στην οδήγηση είναι ευχάριστο, μέσα στην πόλη με συχνές εναλλαγές στο κιβώτιο δεν μας κούρασε ενώ στους επαρχιακούς δρόμους κινούνταν άνετα με τον κινητήρα να αποδίδει εξαιρετικά όπου και εάν τον χρειαστήκαμε ακόμα και σε εκτός δρόμου καταστάσεις δείχνοντάς μας ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό μηχανικό σύνολο. Τα 200 Nm ροπής από τις 2000 στροφές μας βοήθησαν στο να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες του βάλαμε σε λογικά πλαίσια για να δούμε την συμπεριφορά του 1,2 τόνων αυτοκίνητο. Τα 0-100 έρχονται σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 187χλμ/ώρα με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα τα 50 λίτρα.

Το νέο T-Roc διατίθεται σε τρεις εκδόσεις Discover, Advance και Experience με την τιμή να ξεκινάει από τις 19.650 ευρώ και με πλούσιο εξοπλισμό από την πρώτη έκδοση.
Το νέο T-Roc προσφέρεται και σε τετρακίνητες εκδόσεις που είναι διαθέσιμες με τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7 ταχυτήτων).
Οι εκδόσεις 4ΜΟΤΙΟΝ του T-Roc είναι εφοδιασμένες με ένα μόνιμο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ροπή που φτάνει στους τροχούς κατανέμεται ανάμεσα σε μπροστά και πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η στιγμιαία ροπή στρέψης του κινητήρα. Η κατανομή αυτή γίνεται με βάση τις ανάγκες της κίνησης – η εστίαση βρίσκεται στην ανάγκη διατήρησης βέλτιστης πρόσφυσης, και ως εκ τούτου οδηγικής ασφάλειας, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής στρέψης, ή κατά τη διάρκεια kickdown, η προώθηση έρχεται κατά κύριο λόγο από τον μπροστινό άξονα, ενώ ο πίσω άξονας εν μέρει απομπλέκεται. Η βασική αυτή οδηγική λειτουργία εξοικονομεί καύσιμο. Εάν χρειαστεί, ο πίσω άξονας μπορεί να ενεργοποιηθεί εκ νέου και σε διάφορους βαθμούς μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Οι διαδρομές σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους δεν αποτελούν πρόβλημα για το T-Roc με την τετρακίνηση του και την απόσταση των 16,1 εκατοστών από το έδαφος.

Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του T-Roc έχουν 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control με επιλογή οδηγικού προφίλ ως στάνταρ. Το 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control ελέγχεται από έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός τον χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει τέσσερις προηγμένες λειτουργίες και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο περιστροφικός διακόπτης γυρίζει προς τα αριστερά, ενεργοποιείται ένα από τα δύο on-road προφίλ: ‘Street’ και ‘Snow’ [άσφαλτος και χιόνι]. Όταν ο διακόπτης στρέφεται δεξιά, επιλέγονται δύο off-road λειτουργίες: ‘Off-road’ (αυτόματη ρύθμιση off-road παραμέτρων) ή ‘Off-road Individual’ (μεταβλητές ρυθμίσεις). Το 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control προσαρμόζει όλα τα σχετικά συστήματα υποβοήθησης στις δεδομένες οδηγικές συνθήκες μέσα σε δευτερόλεπτα. Η επιλογή οδηγικού προφίλ περιλαμβάνεται επίσης ως στάνταρ στα μοντέλα 4ΜΟΤΙΟΝ. Επιτρέπει στον οδηγό τον ατομικό χειρισμό – ανάλογα με τον εγκατεστημένο στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό – των παραμέτρων του DSG, του αυτόματου κλιματισμού, του ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, του δυναμικού ελέγχου αμαξώματος (DCC) και του Adaptive Cruise Control (ACC). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ: Comfort, Normal, Sport, Eco και Individual [άνετο, κανονικό, σπορ, οικολογικό και ατομικό]. Για μοντέλα με κίνηση εμπρός, η επιλογή οδηγικού προφίλ μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.

Συμπέρασμα το νέο T-Roc πατά πολύ καλά στο δρόμο. Έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και σε συνδυασμό με την σφικτή ανάρτηση δεν προβληματίζει στο δρόμο. Μπορείς να κινηθείς άνετα σε ταξίδια και με υψηλές ταχύτητες αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους με ιδιαίτερες στροφές. Σε εκτός δρόμους διαδρομές ανταποκρίνεται φτάνει να μην το παρακάνεις όταν διαθέτεις την δικίνητη έκδοση. Τα φρένα του είναι πολύ ικανοποιητικά όταν τα χρειαστείς και η πληροφόρηση στο τιμόνι που έχει ο οδηγός είναι εξαιρετική.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τον οποίο θα πρέπει να κοιτάξετε με ιδιαίτερη προσοχή το T-Roc, είναι ότι έχει πλέον το βραβείο από το Euro NCAP ως το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του για το 2017 με την υψηλότερη βαθμολογία.

Σχετικά Άρθρα

  • Kona Iron Man Edition SUV

    Μια ειδική έκδοση του SUV Kona εμπνευσμένη από τον Iron Man παρουσίασε η Hyundai στο San Diego Comic-Con του 2018.

  • Το νέο Touareg στην Ελλάδα

    Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Touareg ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία.

  • Η Volkswagen AG και η Ford Διερευνούν τις Προοπτικές Στρατηγικής Συνεργασίας

    Σκοπός τους η Διεύρυνση των Δυνατοτήτων, την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας και την Καλύτερη Εξυπηρέτηση των Πελατών

  • Giulia και Stelvio NRING

    Από το 1927 που άνοιξε για πρώτη φορά, το Nürburgring αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς στους αγώνες αυτοκινήτου.

  • «Κινητήρας της Χρονιάς» ο 1.0 TSI του up! GTI

    Ένα ακόμα σημαντικό διεθνές βραβείο για τη Volkswagen. Ο 1.0 TSI, ο τρικύλινδρος κινητήρας 999 κ.εκ. που εξοπλίζει το νέο up! GTI, αναδείχθηκε “Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς για το 2018” (International Engine of the Year 2018).

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Νέα BMW M5 M xDrive Mini Countryman Cooper D All4 Auto »