RENAULT CAPTUR 1.5 DIESEL 110ps

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018 19:03


Όταν είσαι στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη δεν χρειάζεσαι ριζοσπαστικές αλλαγές. Το Captur είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Γαλλικής φίρμας και το μόνο που έκανε η Renault ήταν να το ανανεώσει σε κάποια σημεία και να προσθέσει τον κινητήρα διαμάντι 1.5 diesel των 110 ίππων.
Οι αλλαγές που παρατηρείς με την πρώτη ματιά έχουν να κάνουν με τα νεα σχεδιαστικά led φώτα ημέρας μπροστά τοποθετημένα χαμηλότερα,την νέα χρωμιομένη μάσκα,τις νέες ζάντες 17 ιντσών και τις πολλές επιλογές (30) σε διχρωμίες.
Στο εσωτερικό η αναβάθμιση της ποιότητας διακρίνεται πολύ εύκολα, τα περισσότερα κομμάτια από το ταμπλό έχουν επενδυθεί πλέον με πιο μαλακά υλικά, νέος επιλογέας ταχυτήτων,περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα, όλα σωστά εργονομικα για να κάνουν την δουλειά του οδηγού ευκολότερη. Ευκολότερη και συνάμα ευχάριστη θα κάνει την ζωή του αλλά και των επιβατών η R Link Evolution οθόνη 7 ιντσών που πέρα από όλες τις απαραίτητες ενδείξεις έχει σύστημα πλοήγησης,κάμερα οπισθοπορειας και ναι συμβατή με Android auto.
Στα καθίσματα του Captur θα βολευτούν άνετα 5 επιβάτες και σε αυτό βοηθάει και το συρόμενο πίσω κάθισμα που αυξομειωνει τον χώρο για τα γόνατα αλλά και των αποσκευών από 377 σε 455 λίτρα.Ενα ακόμη θετικό σημείο είναι ότι τα υφάσματα από τα καθίσματα έχουν φερμουάρ για να βγαίνουν και να πλένονται κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αν έχεις παιδιά!!
Στο δρόμο το Captur χαρακτηρίζεται άνετο με την αν και σφιχτη ανάρτηση του να αποσβαίνει αρκετά άνετα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο είναι ευκολοδήγητο και ευχάριστο,με το τιμόνι του να είναι σαφές το αμάξωμα να ακούει οι κλίσεις είναι ως εκεί που πρέπει για να μην προβληματίσει και τα φρένα του αποτελεσματικά.
Με την ανανέωση του το Captur δέχτηκε και την μεγαλύτερη αλλαγή που είναι η τοποθέτηση του 1.5 diesel των 110 ίππων. Σε συνδυασμό τα 26.5 κιλά ροπής με το 6αρι κιβώτιο κινείτε πλέον πιο σβέλτα ειδικά στις μεσαίες στροφές, πιο αθόρυβα και χωρίς να χάσει σε οικονομία. Στο τεστ η μέση κατανάλωση ήταν σταθερά κάτω από τα 6 λίτρα για την ακρίβεια 5.6 ανά 100 χλμ ενώ στο ταξίδι βγάλαμε τιμές και κάτω από 5 λίτρα. Οι 20 παραπάνω ίπποι έδωσαν και καλύτερες επιδόσεις, πλέον τα πρώτα 100χλμ από στάση έρχονται σε 11.4 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180χλμ /Ώρα.
• Με τιμές που ξεκινούν από 14.780 ευρώ στην βενζινοκινητη έκδοση και 16.930 στην diesel (με τους 90hp) είναι μια δυνατή πρόταση στα μικρά SUV.Ο πολύ πετυχημένος 1.5 με τους 110 ίππους έδωσε το extra boost που χρειαζότανε για να συνεχίσει την πετυχημένη του πορεία. Έτσι και αλλιώς είχε όλα τα χαρακτηριστικά που ζητάει η πλέον απαιτητική κατηγορία, εχει

Σχετικά Άρθρα

  • Το νέο MEGANE R.S. TROPHY

    Μια πορεία επιτυχιών ξεκινάει το 2005, όταν η Renault παρουσίασε το Megane R.S. Trophy 1ης γενιάς, ακριβώς 9 μήνες αφού ξεκίνησαν οι πωλήσεις του 1ου Megane με τα διακριτικά R.S.

  • Η Renault στην τελική ευθεία για την αυτόνομη μετακίνηση

    Η Renault ως πρωτοπόρος, τόσο στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων, όσο και των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, έχει αναπτύξει μια σειρά πρωτοβουλιών με στόχο τη διάθεση στο ευρύ κοινό προηγμένων λύσεων μετακίνησης.

  • Το Renault KANGOO όπως το θέλεις

    Κορυφαία απόδοση και λύσεις διαμορφωμένες στα μέτρα του κάθε επαγγελματία.

  • Πατάει γκάζι η Renault στα ηλεκτρικά

    Μπορεί να κατέχει επί σειρά ετών την 1η θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, όμως η Renault δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, επενδύοντας με ακόμα μεγαλύτερη ένταση σε αυτόν τον τομέα.

  • Renault MEGANE από τις 14.980 ευρώ

    Η υψηλή τεχνολογία, το οδηγικό ταπεραμέντο και ο δυναμικός σχεδιασμός του Renault MEGANE διαθέσιμα τώρα, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, από τα 14.980 ευρώ.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHdi Νέα BMW M5 M xDrive »