Αυτόν το μήνα συμπληρώνονται 70 χρόνια από την έναρξη παραγωγής ενός μοντέλου-σύμβολου για τους επαγγελματίες, του Volkswagen Transporter, που έγινε παγκόσμια γνωστό και ως "Bulli". Στις 8 Μαρτίου του 1950, το πρώτο Transporter, με τον κωδικό Type 2, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg της Γερμανίας. Μετά το Beetle, το γνωστό «σκαραβαίο» που είχε λάβει τον κωδικό Type 1, το Transporter ήταν το δεύτερο παγκόσμιο best-seller της Volkswagen. Μέχρι σήμερα και από το 1950, έχουν ακολουθήσει περισσότερα από 13 εκατομμύρια αυτοκίνητα, κατανεμημένα σε έξι γενιές και με διαφορετικές εκδόσεις όπως Transporter Van, Bulli, Camper, Kombi, Multivan, Caravelle κ.α.. Οι επαγγελματίες πάντα θεωρούσαν το Transporter ως έναν αξιόπιστο συνεργάτη. Οι γονείς απολάμβαναν την ασφάλεια του Bulli για την οικογένειά τους. Οι ταξιδιώτες γύριζαν τον κόσμο όλο με το Camper.

Όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για την νέα τάση στην αυτοκίνηση.

49 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση το Garmisch του Marcello Gandini ξαναζωντανέυει χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία!

Το Supercar που θα θέλαμε να δούμε απο το Ιταλικό brand..

Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω…όχι πολύ δεκαετία 80 τότε που οι εισαγωγές των πρώτων πραγματικά καλών αυτοκινήτων είχε αρχίσει για τα καλά.. έχω να θυμάμαι πολλά.

Από τις δεκαετίες του 80’ αλλά και του 90’ βασικό σχέδιο του κάθε νέου περισσότερο αλλά και νέας λιγότερο ήταν η απόκτηση άδειας οδήγησης.

Η αγορά ενός αυτοκινήτου ήταν μια δύσκολη υπόθεση και από ότι φαίνεται θα γίνεται ακόμα δυσκολότερη.

Το ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι πέρα για πέρα ηλεκτρικό νομίζω ότι το έχουμε εμπεδώσει όλοι.

Η άνοιξη του 96 είχε αρχίσει να μπαίνει για τα καλά και έχοντας ήδη 3 χρόνια το πολυπόθητο δίπλωμα οδήγησης η επιθυμία για απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου είχε φουντώσει από καιρό.

Από την πρώτη μέρα του κατασκευαστή από το Molsheim, ο μύθος της Bugatti δημιουργήθηκε κυρίως στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.